Eminent állóhangfal pár és a DEQX digitális végfok
Kezdeném az Eminent LFT-8B álló hangfal jó pár szabadalommal védett, szimmetrikus meghajtású, mágneses panelsugárzó ismertetésével...
Tovább olvasom >
Megkértem Raffai Lászlót a SYZYGY dobozok tervezőjét mutassa be a termékét és avasson be honnan fakad az elkötelezettsége a hangfalépítés iránt:
A zene, általánosságban a művészet, valamint az alkotás iránti vonzódásom egyrészt felmenőimre, másrészt talán nevelétetésemre vezethető vissza...
Tovább olvasom >
Interjú David Piskával az RD Acoustic motorjával
Jobb dolgokat szerettünk volna prezentálni, mint, amit a boltban meg tudsz venni olcsóbb pénzért. Mert azok a cuccok, amiknek magas a technikai minősége, nagyon drágák. Úgyhogy ebből kifolyólag elkezdtünk saját készülékeket megépíteni, saját hangfalakkal...
Tovább olvasom >
RD EMI Neutralizer
Az RD EMI Neutralizátor vagy „Semlegesítő” egy tápszűrő, beépített túlfeszültségvédelemmel. Hatékonyan szűri a mindenhol jelenlévő nagyfrekvenciás zavarjeleket és tiszta teljesítménnyel látja el az érzékeny audio komponenseket. Eltávolítja a háttérből a hasznos jelre ülő zavarokat, ezzel még részletekkel telibb, kristálytiszta hangot biztosítva...
Tovább olvasom >
Hazajáróban Vass Andrási Györgynél
Engedtessék meg nekem ez a cím. Minden hifis életében vannak olyan helyek, ahová úgy érzi, hazamehet. Az egyik hely, ahol a hifis barátaim között otthon érzem magam, az Gyuri bácsinál van...
Tovább olvasom >
AVA Audio, - interjú Varga Lászlóval
Nekem egy elektronikai cégem volt, ami a villamos ipar különböző részeivel foglalkozott. Erősárammal és gyengeárammal is. Másodikos gimis korom óta készítek erősítőket. Zenéltem is, 62-63-ban divatba jött a gitározás, de nem voltak hozzá erősítők, csak azok, amiket pályaudvarokon és kultúr, illetve sporteseményeken hangosításhoz használtak. Olyanokon játszottunk, de hát gyalázatos minőséggel, mert azok nem arra készültek. Így inspirálódtam és kezdtem készíteni először gitárerősítőket. Zenét is hallgattam, állandóan a Szabad Európán, Luxemburgon lógtam, tehát a zene az érdekelt és jártam zeneiskolába is 8 évig, tehát a zenéhez közel álltam és a technikához is.
Tovább olvasom >
Egy valódi digitális „végfok” és egy út az audio ösvényein
Úgy 8 évvel ezelőtt kérdezte Farkas Péter barátom, lehetne-e készíteni külső DAC helyett, direkt digitális végfokot? Digitális végfok alatt olyan teljesítmény erősítőt értett, amiben nincsenek karakterisztikával rendelkező erősítő elemek, vagy visszacsatolás, mint egy analógban. Tehát nem egy jel-erősítő, de mégiscsak szabályozható teljesítménnyel bíró végfokozat...
Tovább olvasom >
Digit-végfok – a high-end határa?
A DIY világába kalandozunk el ebben, illetve az - Egy valódi digitális „végfok” és egy út az audio ösvényein cikkben.
Tovább olvasom >
A Streamer technológia – Netről pottyant zenék
Az elmúlt évtizedek jobbára a klasszikus hangtechnikai médiumok jegyében teltek, sok hobbitársunk még mindig ide kanyarodik vissza, hogyha fogyasztható zenéket szeretne hallgatni kedvenc hangrendszerén. Azonban nagyjából negyedszázaddal ezelőtt történt valami, amely forradalmasította a hangélményeket. Ez a valami nem más, mint a számítástechnika beszivárgása az audio technika berkeibe. Azt szokták mondani, hogy az ifjúság mindig új utakat követ, a fiúknak még véletlenül sem jó az, amivel az apáik zenéiket hallgatják...
Tovább olvasom >
Marantz PM6006 sajtóközlemény
Eindhoven, 2016. május 19. - a Marantz, mint a fejlett technológiák világszerte vezető cége, mindíg is törekedett arra, hogy közvetítse a zenészek valódi érzelmeit, olyan hűen reprodukálva a zenéjüket amennyire csak lehet - úgy, mint ahogy azt eredetileg eljátszották. Követve ezt a hagyományt, a Marantz folyamatosan frissíti a sztereó készülékeit. Ma a cég bejelentette az új PM6006 integrált erősítőt és a CD6006 CD-lejátszót, melyek a híres elődeiket követik a sorban. A további finomított Marantz hanggal a cég ismét új mércét állított fel a középkategóriában az igényes zene szerelmesei számára.
Tovább olvasom >
« 1 »